Pytania i odpowiedzi

Pamiętaj, że w przypadku jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na pytania, których szukasz możesz się z nami zawsze skontaktować telefonicznie na numer 787 931 995

W jaki sposób dowiem się, że pożyczka została mi przyznana?

Informację o wypłacie środków na Twoje konto otrzymasz SMSem oraz na podany we wniosku adres e-mail.

Jak szybko otrzymam pieniądze?

Pieniądze przelejemy najbliższą sesją bankową na Twoje konto, które są w godzinach: 8:00; 11:45; 14:15.

Jak złożyć wniosek o pożyczkę?

W kalkulatorze pożyczki wybierz kwotę, która Cię interesuje oraz okres spłaty, a następnie wypełnij krótki formularz. Pamiętaj, że wszystkie dane, które nam podajesz są całkowicie bezpieczne i używamy ich zgodnie ze zgodami, które zaznaczysz.

Jakie dokumenty są potrzebne do uzyskania pożyczki?

Na etapie wnioskowania o pożyczkę nie wymagamy od Ciebie żadnych dokumentów. Jednak przygotuj sobie dowód osobisty – pomoże on Tobie szybciej uzupełnić wniosek.

W jaki sposób otrzymam umowę pożyczki?

Wszystkie niezbędne dokumenty, w tym umowę pożyczki, wyślemy na Twój adres e-mail podany przez Ciebie na etapie wnioskowania o pożyczkę.

Mam już pożyczkę Fanko – czy mogę ubiegać się o kolejną?

Tak, możesz ubiegać się o kolejną pożyczkę Fanko po 135 dniach od udzielenia poprzedniej.

 

Czy mogę ubiegać się o pożyczkę, jeśli nie mieszkam już w Polsce?

Do ubiegania się o pożyczkę Fanko konieczny jest adres zamieszkania w Polsce.

Jak mogę dokonywać spłat?

Spłat należy dokonywać w kwotach i terminach podanych w harmonogramie dołączonym do umowy. Rachunek bankowy do spłaty pożyczki podany jest w umowie oraz harmonogramie. Pamiętaj, że harmonogram wskazuje dzień, w którym rata powinna zostać zaksięgowana w naszym systemie, dlatego zapłać ją odpowiednio wcześniej wybraną przez Ciebie formą płatności – przelewem bankowym, wpłatą na poczcie czy zleceniem stałym.

Jak wyliczana jest moja rata?

Rata Twojej pożyczki jest wyliczana na podstawie kwoty pożyczki oraz wybranego przez Ciebie okresu spłaty.

Czy mogę odstąpić od umowy pożyczki?

Tak, masz prawo odstąpić od umowy.

Czy wysokość wszystkich rat w okresie trwania pożyczki jest równa?

Raty są w tej samej wysokości, za wyjątkiem ostatniej, która ma charakter wyrównujący. Wraz z umową otrzymasz harmonogram spłat, w którym znajdziesz kwoty i terminy wszystkich rat.

Czy mogę zmienić terminy spłaty rat?

Zdajemy sobie sprawę z różnych potrzeb i zmian, dlatego w Fanko istnieje możliwość przesunięcia terminu płatności miesięcznej raty po terminowym uregulowaniu pierwszej raty.

Co się stanie, jeśli nie spłacę pożyczki na czas?

Rozumiemy, że czasami może podwinąć się noga, dlatego sugerujemy, by w przypadku przekroczenia terminu spłaty, jak najszybciej skontaktować się pod numer 58 768 08 08 – z naszym Działem Obsługi Klienta, postaramy wspólnie znaleźć optymalne rozwiązanie dla obu stron. Dział Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00.

Czy wcześniejsza spłata pożyczki bądź wcześniejsza spłata raty jest obciążona dodatkową opłatą?

Wcześniejsze uregulowanie raty bądź całkowita spłata pożyczki przed wyznaczonym terminem nie wiąże się z żadnymi ukrytymi opłatami.

Kto może skorzystać z pożyczki Fanko?

Oferta Fanko skierowana jest do osób w wieku 25 – 75 lat, posiadających dostęp do bankowości internetowej oraz uzyskujących dochód miesięczny w kwocie minimum 1.000 zł.

Na jaki okres mogę pożyczyć?

Pożyczkę Fanko możesz otrzymać na okres 42 miesięcy.

Jaką sumę mogę pożyczyć?

Udzielamy pożyczek od 1.000 zł do nawet 15.000 zł. To jaką kwotę zaoferujemy Tobie zależy od Twojej zdolności kredytowej. Następnie Ty zdecydujesz o kwocie pożyczki.

Na jakie konto bankowe zostanie wypłacona pożyczka?

Pożyczkę wypłacimy na Twoje konto bankowe, które wskażesz do weryfikacji podczas wnioskowania o pożyczkę.

Dlaczego podczas weryfikacji muszę użyć swojego konto bankowego?

Podczas wnioskowania o pożyczkę poprosimy Ciebie o wskazanie konta bankowego, najlepiej te na które wpływa Twoje wynagrodzenie oraz zalogowanie się do niego poprzez powszechną usługę krajowej instytucji płatniczej Kontomatik (pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego) w celu potwierdzenia Twoich danych.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu optymalnego działania. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close